Thursday, March 26, 2015

No tere talv. Käin juba kuid j6ukas ja zumbas ja midagi nagu muutunud polegi. Kaalun 300 grammi vähem kui detsembris (naljakas)  ja tark kaal käsib mul üldse 5 kilo juurde v6tta! Mis nali see veel on? V6tke ise kaalus juurde kui tahate, mina seda ei tee. Hea meelega tahaks tagasi sama kaalu peale kui enne Sädet, aga vaevalt, et seda juhtub. Mitte veel vähemalt. Peab leppima t6siasjaga, et peale rasedust pole naise keha enam iial sama kui enne. Ohjah. Tore on see, et iga kolme kuu tagant uue treeningplaani saad. Istud aga treeneriga koos ja koostad plaani.

Hetkel on mul vasak p6lv ju üldse kutupiilu, sain teisipäevaks selle Lindebaumi juurde aja, eks näis mis räägib. Ei tahaks nii noorelt juba vigaseks jääda.


Muudest uudistest nii palju, et terve riik leinab. Eriti meie Bundesland (Nordrhein-Westfahlen), sest need lennu6nnetuses hukkunud kooli6pilased on siitkandist pärit. Meie juurest ca tunnise s6idu kauguselt. Ma tean, et iga päev sureb palju inimesi, kellest jääb perekond leinama, ent see 6nnetus on meid siin lihtsalt ni rööpast välja viinud. Eriti kuna täna selgus, et see polnud just päris 6nnetus ka.

Ah, ja Juliani s6pradega ei saa me jälle kokku, sest tore ämmamamma ütleb, et tema 6htul Säde enda juurde ei taha, sest neil on "rahu" vaja. Ma küll ei tea, kuidas üks magav laps rahu segada v6ib, aga nii tundub meie elu siin olevat. Kas läheb Julian alati üksi v6i mitte üldse. Absurd.

2 comments:

  1. Päriselt nagu?! Ma olen jah aru saanud, et sa oma ämma lemmikinimene päris vist ei ole, aga et ta Säde ka niimoodi enda juurde ei taha?! Appppi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei saa sellest isegi aru. Ta nagu üritab kogu aeg bestikat mängida, et ma ikka oma muredega tema juurde läheksin. V6i siis käis pikalt pinda, et me lapse ikka l6puks ööseks tema juurde viiksime, et ma ei pea ju imetama ometigi enam (nagu see tema otsus oleks?).
      Ja nüüd kui me ise palumegi tal valvata, et me kellegi juures istuda saaks, siis ei. See on nii absurd lihtsalt, nad on ikka täiesti teisel planeedil :/ Nojah.

      Delete