Sunday, May 10, 2015

Emadepäev nr. 2.




Säde korjas ise lilli. Peale seda kui ta kanadega pika vestluse maha pidanud oli. Nii mulle väideti. :)
Eile ärkasin haigena üles. Ja siis vedasin end kümneks tunniks kodust välja, ülikooli. Kujutage nüüd mu vaimustust ette, eksole. Ma istusin seal ja proovisin mitte ära minestada. Aga koju ma tervelt tagasi j6udsin ja kohe kui Sädega uneraamat vaadatud, viskasin end ise ka pikali ja enam püsti ei saanud. Täna on juba parem, aga no ma ei tea, on seda nüüd ikka vaja?

Ma pole eriti tihti haige olud ausaltöeldes, kuni selle aastani. Ja mul on kuri kahtlus, et asi on selles, et mul on kodus väike laps, kes päevahoius käib ja k6ikv6imalikud bakterid koju veab. Mina olen ju see, kellega ta neli päeva nädalas hommikust 6htuni ninapidi koos on (kolmel päeval on ta päevahoius m6nda aega). Julian on hommikust 6htuni tööl ja nädalavahetusel ka ühe päeva tegevuses (nädalaks ettevalmistamine), seega pääseb ta loodetavasti neist musibatsillidest, mis see pisike haldjaprintsess jagab. (Tegelikult saab Julian rohkem musisid just sellepärast, et ta pikalt ära on, hehe)

Ja nüüd, marss magama! Tean küll, et supermodellide poolfinaal käib ja nende kleidid on ilusad, aga uni ravib!

No comments:

Post a Comment