Wednesday, May 13, 2015

Pikk nädalavahetus.
Julian on ju 6petaja, onju. Homme on Taevaminemispüha (vist) ja seega vaba päev. Kuna täna on Juliani koolis gümnasiastidel eksamid, on teistel vaba. V6i midagi sarnast. Nii istub ta praegu teises toas laua taga ja genereerib asja, mille nimi on Unterrichtsplan. Tal on esmaspäeval UB (Unterrichtsbesuch) - sinna tulevad jälle targemad teda vaatama ja kontrollima, seega peab ta nüüd master plani valmis hauduma. 5. klass usu6petus, teema : palvetamine.
Ma olen l6petanud silmade pööritamise vaid kuulan ta nii neutraalse näoga ära kui saan, proovin veel oma ideid välja pakkuda ja siis lahkun toast itsitades. Ta tahtis saada 6petajaks selleks, et noortele kriitilist m6tlemist 6petada. Päriselt 6petades tuleb välja aga, et on teatud plaanid, mida täitma peab. 6nneks saab ta seda ikkagi suhteliselt vabas vormis teha ja kasutab palju pilte, maale ja filme. Kord näitas mingile klassile selle filmi "Noah" maailmaloomise stseeni. Tänapäeval on 6nneks rohkem v6imalusi meediat kasutada.
Gesellschaftslehre tunnis (nagu ühiskonna6petus) teevad nad mingi klassiga hetkel propaganda plakateid näiteks, Boko Haram ja Putin ja mis k6ik. Pärast pannakse kooli näitusena üles veel. On ju lahe! Ukraina-konflikti 6ppimise raames. Vahel veab ja talle jäävad vabad käed. Vahel on aga tal tunnid, kus 6petaja istub tagaotsas ja tema peab etteantud teemat seletama. 

Ah, aga pikast nädalavahetusest (ma kaldun alati teemast k6rvale)... Lisaks sellele, et homme Taevaminemispüha on, on homme siin maal ka Isadepäev. Saame ehk koos ühe toreda päeva veeta ilma, et Julian töötama peaks. Reedel on mul jälle üks Blockseminar, mis tähendab, et olen jälle vist 10 tundi kodust ära - mis tuletab meelde, et pean täna toitu kaasa ostma igaks juhuks. Saiakesi ma vist väga l6unaks süüa ei taha ja kohvikud on kaugel..

Muidu on siin täitsa suvi juba! Kui see 6udne tuul vahel vaibuks. Eile oli jälle üle +20, aga tuul oli külm ja nii ma käisin siis jope ja kapuutsiga ringi.. triikraua oleks pidanud taskusse panema. Majaperenaine ütles, et pole ka ime, ma selline nukuke ju, lendan minema! Nii nunnu, ta on meile nagu vanaema.

Okei, l6bustuseks/l6petuseks panen pildi meie tavalisest ostunimekirjast. Mina kirjutan kiiresti jooksvalt, mis vaja on ja Julian täiendab. Keeleteadjamatele ehk muhelemiseks - Juliani inglise keel on vahel ikka täiesti teisest universumist.


2 comments:

  1. Meie nimekirjad näevad tavaliselt umbes sellised välja: leib, gemüse, õunad, klopapier. Ja vahel panen veel slängi ka, et ikka wassa ja zucka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahhaa. Kultimulti, noh. Mul eksib ka vahel Feuchttücher ja Putzlappen nendesse nimekirjadesse. Ongi p6nevam :)

      Delete