Thursday, September 16, 2010

Kui Marionil koolis igav on.

Ooookei. Eilsest kolisime sisse. Mööbeldasime pool päeva ja saime suuremaga hakkama. Kuna veel internetti pole, siis jõuan ma siia kuidas kunagi. Hetkel näiteks istun koolis ja ootan loengut nimega "The Institutional Development of the EU". Fun!
Täna saab loodetavasti külmiku jaoks elektri veetud sinna kuhu vaja ja pliidi ka taha ühendatud. Juliani onupoeg aka Marwin, tulevane elektrik, pidi täna üle vaatama.

Aga täna hommikul sõin ma hommikust elutoa põrandal, sest lauda meil veel pole. Selle missiooniga lähme täna IKEAsse (ooojaaaa). Seekord siiapoole (Holland) piiri, Hengelosse.

Mul on vist üliigav ja elu ei ole, et ma blogi täidan. Issake. Aga katsuge ära kannatada. :)
Okei, kohalikud tudengid juba vaatavad mind imelikult, sest ma istun Collegezaal 2 ees ja laen oma arvuti akut ja olen niisama tore. Tegelikult peaks olema lõunapaus aga me kõik ju teame, et Marion ei söö. :P

Okei, kohe kui midagi olulist ka lõpuks tuleb, siis annan teada. Seni aga nautige mu uskumatult sisutühje postitusi. Musid!

2 comments:

  1. ära ikeast ilma küünaldeta tagasi tule, usu, sa jumaldad neid ;)

    ReplyDelete
  2. Ma peaaegu jäingi sinna neid nuusutama!

    ReplyDelete