Monday, September 13, 2010

Värvised varbad ja lõppväsinud Mammu

Uoh. Terve päev tegutsemist seljataga. Hommikul umbes kaheksast hakkasime sõitma, et varakult korteris alustada saaks. Esimese päevaga saime rohelisest toast valge toa ühe rohelise seinaga, huh. Sellest tuleb magamistuba. Nüüd õhtupoole ostsime väikese külmkapi ka, mille "kööki" töölaua alla mahutada saab (hakkab saama!). Kuna ruumi selles kööginurgas väga nagu pole, siis suurt külmkappi ei saa ja ega ka vaja ju pole meile kahele. Pliiti lähme veel vaatama, see vaja ka kuskile mahutada.
Kaks söögilaua tooli ja Juliani raamaturiiul on ka olemas.
Homme lähme edasi värvima, üks valge tuba, millest meile selline "õppimistuba" tuleb, vaja üle värvida, seinad nii mustad, et ilma kuidagi puhtaks ei saa. Tegelt mina homme vist väga värvida ei jõuagi, vaja kooli minna pooleteiseks tunniks. Ja selleks sõidan tund aega sinna, jõuan tund aega varem kohale, pärast loengut ootan tunni, et siis jälle kuskil tund aega (rongiga ainult 45 minutit, aga buss ka ju veel) koju sõita. Seega alustan 13:45 ja tagasi olen 19:13. :D Nii ma kahe riigi vahel sõelungi, voh.
Ja siis köögiga on mul üks kaval plaan, küll kuulete sellest ka veel. ;) Hihii!
Kolmapäeval veame mööblit sisse ja siis kui ma arvatavasti koolis olen monteerivad poisid (eks siis näis täpselt kes) kapid-voodi paika. Nii et kolmapäeval kolin ma juba sisse, sest Steinfurtist on kümme korda lihtsam kooli sõita, kui Ibbenbürenist. Ausalt.

Mul pole veel pliitigi, aga see-eest on koogivorm. Ja veekeetja. Ja kaks Riinu kingitud kruusi. Algus on tehtud.
Okei, rohkem nagu midagi HUVITAVAT (ma ei väida, et see jutt just köitev oli) polegi mainida. Lisan mõned pildid Enschedest ja siis tänasest tööpäevast. Kõik tehtud Juliani telefoniga, sest mul fotokat pole :P
Olge paid ja toredat uue nädala algust!

No comments:

Post a Comment