Thursday, September 9, 2010

Raport.

Eelmisel nädalavahetusel oli linnas "kirmes", mis on kohalikele aasta suurim üritus. Kesklinn on täis karuselle ja atraktsioone, kõikvõimalikke maiustusi ja kiirtoitu müüvaid putkasid, värvilisi vilkuvaid tulesid ja palju tuttavaid, keda muul ajal ei näeks.
Julian on sellest mulle juba pool aastat rääkinud, nüüd nägin siis ära. Linn, mis muidu peaaegu tühi on, on nendel päevadel (ja eriti õhtutel) pilgeni täis. Liikumine on võimalik ainult siis, kui oled nõus vooluga kaasa minema, ükskõik, kuhu see sind viib.
Üks imetore seik oli, kui poisid tahtsid osta frühlingsrollet ja see müüja, vanem hiinlasest meesterahvas, mulle tasuta krabikrõpse andis, lihtsalt selle eest et ma tore olen. Ja nii mitu korda kui sealt mööda ja läbi käisime.

Kool on mul nagu kool ikka. Kohutavalt suur ainult. European Studies grupp on pooleldi täis sakslasi, ülejäänud pooled on hollandlased. Otseseid rahvusvahelisi õpilasi peale minu väga palju polegi. Mis on hea Hollandi juures - nad kõik räägivad inglise keelt. Hätta jääda pole lihtsalt võimalik. Isegi bussijuhid suhtlevad sinuga inglise keeles, kui vaja :) Ja kõkutavad muhedalt selle peale.
Õpikud on kallid, nagu kõikjal väljaspool Eestit vist. Kokku kolm õpikut, kokku 120 eurot. Semestripilet rongi jaoks on õpilasele 95 eurot. Neljakordne rongipilet (lihtsalt neljaks sõiduks) on 29 eurot (üle 450 krooni).

Leidsin omale lemmikpoe - Tedy's. Kõikvõimalikku pahna, mida eluks vaja on saab sealt odavalt. Mis on ju superhea, kui ma suure A4 kaustiku eest ainult 1 euro maksma pean :)

Loobin mingeid väikeseid kilde ja katkeid ainult, otseselt pikka seotud juttu täna pole. Pea valutab ja tahan kerra keerata. Varsti on mul teile suuri uudiseid. Jääge kuuldele!

No comments:

Post a Comment