Thursday, July 18, 2013

Ahjaa.
Ma ju tulen koju! Kaheks ja pooleks nädalaks. 10.-27. august. Esialgsete plaanide kohaselt üksi, sest prints peab siin bakatööd kirjutama.
Suuri plaane väga pole, aga kui keegi tahab mind kinno v6i m6nda rammusat koorejäätist sööma viia, siis ei pea mind kaua moosima. Tulen ilma palumatagi tegelt.
See aasta saan üle pika (liiga pika) aja maleva kokkutulekul hinge puhata. Maarja on nii hea. Aga ma vist läheks siis ka, kui ta poleks. 2010 suvi oli ju ammu, siis kui ma veel noor olin. Nüüd, vanast peast peaks ju ka korra selle Eestimaa nooruse üle vaatama. Kriitilise pilguga.
"Ära torma!" "Käed pesid pärast pissilkäiku ikka ära?" "Marss telki!" "Mis pudelid need on?" "Enam ei saa süüa, hiljaks jäid. Maga teinekord kiiremini."


Ohh. August tuleb mu lemmikkuu sellel aastal. Saja protsendiga.
(Okei, v6ib-olla otsustan ma oktoobris v6i novembris muudmoodi.)

No comments:

Post a Comment