Friday, June 26, 2015

Enne kui meelest läheb.
Tahtsin ära märkida, et kuna ma jätkuvalt nooruslik välja näen, siis arvatakse siin, et ma enam-vähem alaealine ema olen. Alates sellest kui ma Sädega haiglas imetamistoas olin ("Vabandage, aga kui vana te olete...?") kuni eelmise nädala reedeni (bussipeatuses "Esimene laps? Te olete siis küll väga noor ema...") arvatakse ikka ja jälle, et ma olen mingi teismeline, kellele laps tehtud. Täna ka üks vanem mees naeris Säde tuuslamise üle ja siis ütles mulle, et "Esimene laps? Ah, esimene viiest, v6i mis?" Kuigi ma muidugi ei saa täpselt öelda, mida ta sellega m6tles. Pakun muidugi, et vihjas sellele, et ma noor ja j6uan küll veel neli last teha. Arvestades, et siinne esmakordselt emaks saanud naise keskmine vanus on 35...

Tihti kui vestlus pikem ning päris vastamiseks mahti on, siis ikka mainin ära, et ma tegelikult 27, pole enam midagi nii noor. V6ite ette kujutada, mis reaktsiooni see saab.
Ja samas, mis suurt vahet seal on, kas ma olen 20 v6i 27 :)

No comments:

Post a Comment