Thursday, June 11, 2015

Sammuke lähemal. L6puks.

  Saime s6rmused kätte <3 Teeks siin mingeid südameid, aga ei tea kuidas teha.
Sobivad super hästi, sain sellise, millesarnast olen ammu m6tteis kandnud. Julian on rahul oma lihtsama variandiga.. nende s6rmuste suuruste vahe on küll üüratu, aga no tal on lihtsalt paksud s6rmed :D
Ja minu number 47 on isegi m6nusalt suur veel, aga just piisavalt, suvel s6rmed paisuvad ka veidi..


Tellisin l6puks spets riidekotid meie pidupäevariietele. See pulmakleidi oma on nii uskumatult suur. Aga kui nüüd aus olla, siis hetkel ma kardan, et upun sinna kleiti ära. Ei oodanud kuidagi, et see niiiiii pikk on.
Tasakesi tekib kahtlus, et äkki on kleit liiga uhke lihtsalt tavalise registreerimise jaoks... aga siis tuleb Jull, ütleb, et "kullake, me abiellume ju ainult kord elus! peabki uhke olema!", ning ma rahunen.  Kuna ma kirikus ei abiellu, siis teen selle, mis meil on, v6imalikult ilusaks. :)
Kui ma selle kleidi ilma nutma puhkemata selga saaks ainult...
Julian m6tles muide ümber, ta ei tahagi mind enne pulmi kleidis näha, va tohman. Vananenud komme mu meelest, aga kui see talle oluline on.. nii tuleb mulle siis tema 6de appi.

Ja  noh, kontsakingi on vaja nüüd. K6rgete kontsadega.



Ahjaa, ja seal s6rmustekarbi k6rval on väike kingitus juveeliärilt. Täitsa naljakas. See on mingi vääriskiviga veinipudeli... eee, no see metallist "kork", millega juba kord avatud pudelit sulgeda saab. Ma ei tea mis see eesti keeles on, vabandust. :) Ja 6nnitluskaart oli ka. Esimesed 6nnitlused ja kingid on olemas!

No comments:

Post a Comment