Wednesday, June 24, 2015

Poissmeeste6htu ja k6ik streigivad

Jull elas oma poissmeeste6htu üle. Siiani valutab üle kere, sest nad olid kuskil natsibunkrisse roninud (poisid, noh). Laupäeva l6unal alustas ta rongiga oma kodulinnast teed Hannoveri poole, kahetunnine rongis6it. Ma veel helistasin talle ühe tähtsa paberi asjus ja poole k6ne ajal rebiti tal telefon käest ja minuga enam suhelda ei lubatud. Ta siis kasutas juhust hiljem ja kirjutas mulle rongi tualetist :D Nagu oleks tegemist millegi eriti salajasega olnud. 6htupoole v6tsid tal s6brad telefoni üldse ära ja panid koodi peale, et ta seda kasutada ei saaks. Okei, ma olin sellel hetkel veel täiesti rahulik. Tal lubati kell 19 meile helistada ja Sädele head ööd soovida - nagu oleks ta mingi vang, kellel ainult üks k6ne lubatud. Opakad. Ma ise olin täiesti rahulik, 6mblesin siin veidi ja vaatasin mingeid sarju. Kuni ta s6brad mulle kirjutama hakkasid. Siis läksin ma küll närvi. Ma saan aru, et nende eesmärk oli 6ilis, aga naistest nad vist küll midagi ei jaga. Selle asemel, et mind maha rahustada (ma polnud ausaltöeldes üldse närvis tollel 6htul), tekitasid nad minus vastupidise reaktsiooni. M6ni ime, et enamus neist siiani vallalised on. :P
Öösel ma magada ei saanud ja hommikul oli Säde ka kell 7 juba üleval. Ideaalne! 6htul oli Julian jälle kodus ja elu läheb rahulikult edasi :)
Täna valisin lilled ka ära. Ja paar muud detaili sai ka kordaaetud.

Mind ajab ainult marru, et saksa postiteenused hetkel koomas on, kolmas nädal juba nende suurejooneline streik. Postkasti tuleb ainult kohalik ajaleht. Mina ootan aga mitte ainult tähtsat kirja vaid ka tellitud tordikaunistust! Tahtsin muude kaunistuste jaoks ka üht-teist tellida, tundub aga et pean oma plaanid ümber m6tlema ja meisterdamiskaupade poodi alternatiive otsima minema. Kui neid siin ainult leiduks. Ühte korralikku ma külastan tihti Münsteris, aga no pole ikka sama, mis Etsy v6i Dawanda.

Üleüldse, k6ik streigivad. Rongijuhid üllataval kombel said oma tahtmise ja on rahul hetkel. Veel. See oli ikka karauul kui rongid ka ei s6itnud.
Mitu nädalat olid riiklike lastepäevahoidude (mitte lasteaedadega sassi ajada) uksed suletud, sest kasvatajad soovisid suuremat palka. Televiisoris saated kimbatuses lapsevanemaid täis. Kellelgi lendas ema veel Hispaaniast neljaks nädalaks kohale, et lapselaste eest hoolt kanda, ütles, et kauemaks ta jääda ei saa, sest tegi abikaasale ainult nelja nädala jagu süüa valmis :D Teine kultuur, hehe...

Ja siis Deutsche Post. Alles nad streikisid kolm nädalat. Nüüd jälle kolmas käimas. Unbefristet. Tähtajatult. Eelmine kord sain tähtsa kirja kaks nädalat hiljem kätte - aga vähemalt sain kätte, onju.

Nii me siin elame.
Kuninganna Elizabeth on Saksamaal ja hommikul näitas telerist otselülitust Berliinist - s6itsid presidendiga paadiga. Fänne tal siin leidub. Eriti kuna tundutakse uhked olema prints Philipi saksa vere üle :D

No comments:

Post a Comment