Saturday, June 6, 2015

Rabarberihooaeg ja kultuurne tulevik

Prints on tagasi kodus! V6i noh, eile oli. Täna ja homme istub ta kodust eemal ja valmistab oma järgmist tähtsat tundi ette. Jälle. Aga seekord selle 6ppeaasta viimane külastus tal. Siis saab puhata veidi.
Eile helistas talle s6ber ja ütles, et valmistugu, poissmeeste6htu tuleb Hannoveris. No tere talv. Ma olen rohkem närvis kui tema vist, aga ma tean ta s6pru. Apppiiiiii! See tähendab, et üks järgmistest nädalavahetustest on tal broneeritud. Ja mina istun ja muretsen muudkui, tüüpiline.


 M6tlesin rabarberimahla teha. Siis m6tlesin kooki teha. Ja siis oli eile üle +30 kraadi kuumust ning k6ige sobivam lahendus tundus hoopis siirup olevat. Ma jumaldan rabarberimahla ja kui ma saaksin iga päev vett juua, mis oleks rabarberi maitsega... no see oleks ju lausa unelm! M6eldud tehtud. Ent kuna ma sellist asja esimest korda tegin, ei teadnud ma suhkru kogusest midagi. Tundub, et sai liiga palju, ent pole hullu, ega ma niisama seda jooma pea. Törts kraanivette ja oi kui hea!


Jälle ajalehes. Kolmes koguni! Igaühes sarnane, ent erinev pilt. Meid kutsuti siin ühte ühingusse (ma ei tea, kas see on 6ige s6na), et siinkandis veidi rohkem kultuuri ja kunsti pakkuda - 6pitoad, improteatri etendused, raamatulugemised, fotokursused jne. Dampfross on meil rongijaamas, korraldab lastele igast ägedaid 6pitubasid - kuuldemängu tegemine, meisterdamine ja muu selline. Täiskasvanutele organiseeritakse kokandustunde mingite kohalike ning mitte-nii-kohalike kokkadega, betoonist valatakse lillekausse jne.
Me tunneme asutajaid aastaid ja olen ise nendega varem fotoprojekte teinud. Nii nad meilt uurisidki, kas oleksime n6us ka kampa lööma, et koos m6nede teiste noorte ning mitte nii noortega siin linnas veidi elu sisse puhuda. Mul on enda arvates nii uskumatult palju ideid, et muidugi olin ma n6us. :)
Eks näis, mis sellest nüüd saab. Siin on kultuuri jaoks väga raske rahastust leida, linn eriti ei toeta.
Pildil pole k6ik liikmed esindatud, aga meie k6ige väiksem on ka platsis. Uus generatsioon kultuurikorraldajaid :)


No comments:

Post a Comment